Perkhidmatan dan Latihan Make-Up daripada JMO

Makeup Nikah Ita

Assalamualaikum dan salam sejahtetra buat anda semua yang sudi melayari Blog MakeUp saya ini…Kali ini saya bertugas di Beruas ,Perak sebagai MakeUp Artis kepada Ita .Untuk majlis perkahwinan Ita dan suaminya saya mengetengahkan konsep MakeUp Natural seperti biasa tetapi walaupun natural setiap Makeup yang ditampilkan memainkan karektornya yang tersendiri.Baiklah,jom kita tengok beberapa photo yang sempat saya ambil ketika majlis beliau.

Saya bersama Pengantin Perempuan... :)

Saya bersama Pengantin Perempuan… 🙂

Yang ini pula adalah MakeUp untuk majlis Persandingan Ika dan suami...Makeup ni juga Natural tetapi teknik utk menyolek berbeza dengan teknik ketika meyolek Ita untuk Majlis Pernikahannya.. :)

Yang ini pula adalah MakeUp untuk majlis Persandingan Ika dan suami…Makeup ni juga Natural tetapi teknik utk menyolek berbeza dengan teknik ketika meyolek Ita untuk Majlis Pernikahannya.. 🙂

Ita disolek ketika Majlis Pernikahannya..Natural yang Berkarektor.

Ita disolek ketika Majlis Pernikahannya..Natural yang Berkarektor.

gambar ita selepas disolek...Manampakn penampilan Pengantin yang natural tetapi menyerlah keayuannya..:)

gambar ita selepas disolek…Manampakn penampilan Pengantin yang natural tetapi menyerlah keayuannya..:)

Ita sebelum disolek oleh saya

Ita sebelum disolek oleh saya

Leave a comment

Tag Cloud