Perkhidmatan dan Latihan Make-Up daripada JMO

Gambar ini diambil ketika saya sedang minum petang bersama Urusetia Gala Pengantin 2011 dan Kru dari Majalah URTV

Penyanyi Farawahida ketika membuat persembahan semperna malam penutup Gala Pengantin 2011

Gambar ini merupakan barisan dari salah sebuah Kumpulan Aerobik yang terkenal di Perak dan Malaysia

Kak ros sangat pandai berposing....lihatlah gaya kak ros ni..hehhehhee

Ini pula adalah seorang Wartawan hebat dari Majalah URTV ..beliau adalah salah seorang wartawan yang hebat dan terkenal..Beliau adalah Kak Ros... seronok sangat sebab saya dapat berjumpa Kak Ros... sebab beliau seorang yang sangat berbudi bahasa.. 🙂

Saya bersama salah seorang kakitangan Gala Pengantin 2011

Saya sempat bergambar dengan Fira..hehehhee

Ini adalah seorang Model yang saya Make-Up kan pada malam Gala Pengantin 2011..Saya make-up fira dengan bertemakan simple dan natural make-up 🙂

Gambar ketika saya hendak meberi ceramah..hihii

Gambar ketika saya memberi keterangan mengenai selok belok Make-Up.. 🙂

Gambar ini diambil ketika saya memberi ceramah di Gala Pengatin 2011 yang berlangsung di Taiping Sentral Mall. Saya amat teruja pada masa itu kerana hadirin yang melihat Talk dari saya itu mendapat sambutan ramai...Terima kasih kepada yang hadir..hehe

Saya amat terpegun melihat peserta2 kursus yang hadir sangat ramai..Tq CuteCarry sebab mejemput saya sama2 terlibat dalam memjayakan program tersebut.. 🙂

Ini adalah gambar salah seorang peserta saya ketika saya memberi ceramah di Jabatan Pertahanan Awam Malaysia..Tq yer Datin kerana sudi disolek oleh saya..hehhee 🙂

Leave a comment

Tag Cloud