Perkhidmatan dan Latihan Make-Up daripada JMO

Archive for April, 2010

Salam semua..pPada 04.04.2010 saya telah diundang untuk menghadiri majlis kenduri kawin abang kepada kawan saya..Jom tengok gambar-gambar yang sempat saya ambil bersama kawan-kawan saya…Yang penting masakan kat kenduri tu sedappppp….hehehhehehee

hehehehee..ni gambar saya dah nak balik dah..perut dah kenyang buat apa tunggu lagi kan...hahahahhaa

Alamak terlebih sudahh…Dah gemukkk!! Tidakkkk……Kena buat sesuatu ni..hehehhe

Gambar kawan-kawan di kuala kangsar..

Adusss..kenyangnya..Gambar ini diambil selepas makan..hehehhee

Assalamualaikum semua kawan-kawan yang sudi melayari blog saya ini.Minggu lepas pada 03.04.2010 saya telah menyolek seorang gadis kecil molek untuk majlis pernikahannya..Jom kita tengok beberapa gambar yang sempat saya ambil….

Ila bergambar bersama ayah nya sebelum majlis pernikahannya berjalan...Tahniah yer ila sekarang dah jadi isteri orang tau..hehehehhee.Semoga berbahagia sampai ke akhir hayat.Amin

Ila bersama kakak iparnya yang sangat peramah..Sebelah mereka berdua itu adalah ayah kepada ila...

Ila sangat ayu orangnya…Pelamin perkahwinannya jugak nampak cantik sekali…

Ini adalah wajah ila setelah saya meyolek beliau...Walaupun ila seorang yang pemalu tetapi dia sangat mesra dan baik orangnya...

Ila dengan jaga posing yang penuh kejujuran dan keihklasan..Begitu sopan orangnya...hehhehehhee

Ini dia gadis yang saya katakan itu.Namanya adalah Ila,nampak macam baru 19 tahun..hehehhee..Ni gambar sebelum saya menyolek ila untuk majlis pernikahannya..

Tag Cloud