Perkhidmatan dan Latihan Make-Up daripada JMO

Archive for March, 2010

Salam semua…Apakhabar?…Kembali sekali lagi saya mengemaskinikan blog saya ini.Pasangan pengantin yang saya solek ini merupakan pasangan Merpati Dua Sejoli yang sangat ceria…sama cantik dan sama padan..Ibarat pepatah melayu ada berkata ” Bagai Pinang Di Belah Dua “..hehehehe..Jom kita tengok gambar-gambar yang sempat saya ambil ..Pasangan Zul & Zi..

Amboi...pasangan pengantin ni...sempat berposing sebelum pergi ke majlis bersanding di rumah pihak pengantin lelaki..hehehhee...Zul & Zi, tahniah yer dari saya..semoga berbahagia selalu smpai kerakhir hayat..Amin..Seronok dapat mengenali uols berdua.....thanx kerana sudi menjemput sy yer untuk menyolek Zi..Semoga berjumpa lagi....asalamualaikum

Zi begitu terselah ayunya…..

Ini dia pasangan merpati 2 sejoli..sama lawa sama cantik...Zul & Zi..Nama pun ala2 sama jer...hehehhehehe..Mcm kembar gitiew..hehehhehe..Jangan marah yer pengantin....hihiii..gurau2..

Gambar ibu pengantin perempuan yang bertudung hitam..yang duduk di atas katil tu adalah ayah kepada pengantin perempuan…mereka berdua sangat peramah dan baik…

Ini adalah gambar ibu pengantin perempuan bertudung hitam baik orangnya tetapi malu-malu ..hehehhehehe

zi begiti ayu dan jekita ketika bertudung….

Zi sempat posing..hehehhehehe

zi selepas disolek..

Zul dan Zi adalah gambungan pasangan yang berasal dari dua negeri yang berbeza di mana zul berasal dari Perak manakala isterinya berasal dari Kelantan…Masa saya menyolek Zi pada hari sabtu lepas ( 20.03.2010 ) adalah hari bertandang pihak perempuan ke rumah pihak lelaki..Jom kita tengok gambar…

Zi sebelum disolek oleh saya " Joeykuale "

Advertisements

Sesi Gambar semasa majlis bersanding – Natrah

Ini adalah kakak natrah..mereka berdua pula akan menyusul selepas ini ke jinjang pelamin...Amin

Natrah disolek oleh saya ketika natrah hendak pergi bertandang ke majlis kenduri sebelah pihak lelaki ( suaminya )

Ini lah suami mithali,rajin memasulkan telor kedlm bunga telor...

Natrah bersama opah2 saudaranya yang tercinta

Yehaaa.....so sweet..

Natrah bergambar bersama kakak dan abg ipar nya yang paling baik di dunia..hihihi

Bersanding bersama kaum keluarga

Solekan mata Natrah ….

Alahai....sopannya pengantin sejoli ni....

pengantin bergambar ketika hendak ke meja santapan

Pengantin bersama kaum kerabatnya..

Majlis ketika pengantin disandingkan

Romantisnya pasangan pengantin ni,ibarat " Bagaikan Hang Tuah dengan Puteri Gunung Ledang".hihi

sama padan sama cantik...

Ketika menyambut suami tercinta

Walaupun cuaca panas tapi majlis perkahwinan Natrah sangat meriah.

Saya merasa tersangat seronok kerana majlis kenduri natrah ni merupakan hasil dari kerja gotong royong diantara penduduk di taman itu bersama saudara mara natrah.

Natrah ketika nak nyambut pengantin lelaki..hihihi

natrah dari senyuman raja sehari...

Assalamualaikum semua…Apa khabar..Bertemu kembali dengan makeup dari saya untuk kali ini. Saya amat ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada semua yang melayari blog saya ini. Kali ini pada 27hb Feb dan 28hb Feb 2010 merupakan hari saya menyolek anak kepada orang yang berpengaruh di Kuala Kangsar…Selamat melayari blog saya…

Natrah ketika disolek untuk majlis bersanding

Joeykuale tetap mengfokuskan dengan solekan yang natural..

Ini adalah abang iparnya yang paling ceria...

Macho….

Mendapat kucupan dari suami tercinta

Saat bahagia setelah di ijab kabulkan...

Saat ketika dinikahkan..

sesi ketika sarung cincin..

romastisnya...

Ketika di luar surau..

Dub dab dub dab..jantung natrah ketika hendak memasuki perkarangan kawasan surau

Natrah dengan posing diatas katil

Natrah malu-malu ketika berposing..

Natrah sebelum majlis akad nikah sempat berposing dengan saudaranyaNatrah disolekan untuk sesi nikah...

Joeykuale menyolek bertemakan Natural

Natrah merupakan gadis yang sangat ceria…Malah keluarganya juga merupakan keluarga yang harmoni dan ceria dan sangat di hormati oleh masyarakat sekeliling.Pengantin saya kali ini bernama NATRAH…..

Natrah sebelum disolek

Wajahnya sangat ayu walaupun tanpa sebarang makeup di muka

Tag Cloud