Perkhidmatan dan Latihan Make-Up daripada JMO

Riena bertuah kerana memiliki keluarga yang sangat ceria..Tudung hitam itu adalah adik bongsunya.Terima kasih semua...

Riena bersama bonda tersayang dan kakak beliau .Saya kagum dengan ibunya kerana masih cantik jelita.Seperti mcm kakak dengan adik sahaja.Yang tinggi lampai itu adalah kakak riena.Vogue gitu...

Riena selepas disolekkan..

Terima kasih saya ucapkan kepada riena kerana sudi menjemput saya untuk menyolek beliau ketika beliau hendak menghadiri majlis bertandang ke rumah keluarga suaminya.

Ini adalah gambar riena sebelum di solek oleh jari jemari dari joeykuale..hehehehhe

Comments on: "Riena…Anak kepada ahli perniagaan yang terkenal di negeri Perak.." (2)

  1. nano julyano said:

    hi …saya dari indonesia, saya sebagai penjahit khusus baju2 perempuan. fb saya ontay_julyan@yahoo.com. disitu ada sebagian rancangan busana saya dan ada peragaan sewaktu saya ulang tahun ke 50

    • hai..iyer,terima kasih kerana sudi visit laman blog saya..Saya menfokuskan makeup utk majlis perkahwinan dan sessi fotografi untuk modeling…Jenama barangan alat makeup yang saya gunakan adalah dari jenama M.A.C. Saya akan melawat laman blog anda yer…

Leave a Reply

Tag Cloud

